مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 19:552020-11-30سياسي

در حال حاضر دشمن همه ما ویروس کرونا است/کرونا جهش پیدا کرده


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه از مردم درخواست داریم به ما کمک کنند، گفت: بیایید گذشته را کنار بگذاریم.

اکنون به عزم ملی نیاز داریم و باید همه به هم کمک کنیم؛ - در حال حاضر دشمن همه ما ویروس کرونا است.

دکتر سیدوحید احمدی طباطبایی شامگاه دوشنبه دهم آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه کرونا درمان و واکسن ندارد، آنچه که مهم است رفتار اجتماعی مردم و هماهنگی های بین بخشی در مقباله با این بیماری است.

وی درباره طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با کرونا افزود: اهداف این ائتلاف ملی کاهش آمار بستری در بیمارستان، کاهش مرگ و میر و موارد شدید بیماری است.

احمدی طباطبایی تصریح کرد: اصول این برنامه علمی، محله محور و خانواده محور و منطبق بر نظام شبکه بهداشتی و درمانی مردم است و یکی از اصول مهم آن مشارکت اجتماعی مردم است.

وی با اشاره به اهداف طرح مبنی بر ارائه فعال خدمات و مراقبت ها، جلب همکاری بین بخشی و استفاده از فناوری های نوین، بیان کرد: تشدید نظارت بر پروتکل ها و اعمال قانون، تست گسترده، هدفمند و هوشمند، آموزش و اطلاع رسانی، قرنطینه خانگی افراد و حفاظت از گروه های آسیب پذیر، ایجاد محدودیت هوشمند و هدفمند و تقویت فرآیند درمان سرپایی و کاهش موارد بستری از جمله راهبردهای طرح شهید سلیمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال حاضر دشمن همه ما ویروس کرونا است/کرونا جهش پیدا کرده

در حال حاضر دشمن همه ما ویروس کرونا است/کرونا جهش پیدا کرده