مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 13:102020-11-30پزشكي

نظارت 43 تیم محله محور بر پروتکل های بهداشتی در پارس آباد


43 تیم محله محور با محوریت بسیج، نظارت بر پروتکل های بهداشتی را بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم امامی ظهر امروز در جلسه قرارگاه فرماندهی عملیات مدیریت کرونا در شهرستان پارس آباد اظهار کرد: با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج پارس آباد و تعدادی از معتمدین و مسؤولان بهداشت و درمان 43 تیم محله محور آغاز به کار کرد.

وی افزود:  258 نفر در قالب 43 تیم 5 نفره به فرماندهی پایگاه های بسیج و متشکل از معتمدین و اعضای داوطلبان جمعیت هلال احمر و کارشناسان بهداشت و درمان و بسیجیان دلسوز کار نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم برگزاری تجمعات و جلوگیری از فعالیت صنوف پرخطر را بر عهده خواهند داشت.

وی  همچنین اجرای برنامه های محله محور حمایتی و مراقبتی و نظارتی بر قرنطینه خانواده های مشکوک و مبتلا به بیماری کرونا را از فعالیت های این تیم ها عنوان کرد.

فرماندار شهرستان پارس آباد بیان داشت:  ارشاد، امر به معروف، آموزش و توزیع بسته های بهداشتی و کمک های مومنانه نیز توسط این تیم ها انجام می گیرد.

امامی تصریح کرد: هر جایی که مردم وارد عمل شده اند کارها بهتر پیش رفته و اطمینان داریم بسیج به واسطه مردمی بودن در این ماموریت موفق خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 43 تیم محله محور بر پروتکل های بهداشتی در پارس آباد

نظارت 43 تیم محله محور بر پروتکل های بهداشتی در پارس آباد