مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 12:352020-11-30پزشكي

تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا در خراسان شمالی به کمتر از 50 درصد رسید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تعداد موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در این استان به کمتر از 50 درصد رسیده است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تعداد موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در این استان به کمتر از 50 درصد رسیده است.

دکتر افشین دلشاد در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: قبل از اعمال محدودیت ها، تعداد موارد مثبت مبتلا به ویروس کرونا 75 درصد بوده است.

وی افزود: میزان کاهش مرگ و میر و بستری ها تا دو هفته آینده مشخص خواهد شد.

دلشاد با اشاره به اینکه طی روز گذشته در این استان 11 نفر جان خود را از دست دادند، ادامه داد: این فوتی ها مربوط به افراد بستری شده طی یکی دو هفته گذشته بوده است.

وی با تصریح بر اینکه اما وضعیت خراسان شمالی به شکل خاصی شکننده است، بیان کرد: وزارت بهداشت برای استان های نوار شمالی اعلام نگرانی کرده و البته روند شیوع بیماری در این استان و استان اردبیل رو به کاهش بوده است ولی از آنجاییکه استانی های در مسیر گذر هستند، اعلام نگرانی کرده تا مراقبت های لازم برای جلوگیری از خروج کنترل انجام شود.

این مقام مسئول توضیح داد: طی بررسی های صورت گرفته در حوزه اماکن مذهبی و مساجد شهرستان های بجنورد و شیروان، بانک ها در شهرهای شیروان، گرمه و راز و جرگلان، جایگاه های عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا در خراسان شمالی به کمتر از 50 درصد رسید

تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا در خراسان شمالی به کمتر از 50 درصد رسید