مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:302020-11-30پزشكي

کمبود تخت برای پذیرش بیماران کرونایی در جیرفت نداریم


معاون دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: با توجه به آمادگی بیمارستان های شهرستان جیرفت در حال حاضر کمبود تخت برای پذیرش بیماران کرونایی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمک کنند.

وی در خصوص پذیرش سایر بیماران گفت: در بیمارستان های سطح شهرستان جیرفت بخش های مربوط به کووید 19 جداسازی شده اند ضمن اینکه در خصوص ابتلاء به این بیماری اگر دچار بحران شویم یکی از بیمارستان ها (بیمارستان اصلی جیرفت) با تمامی بخش ها در اختیار بیماران کرونایی قرار می گیرد.

خیرخواه یادآور شد: در بیمارستان های جنوب استان بخش بیماران کرونایی بخشی جدا است و حتی بخش موارد مشکوک ابتلاء به کووید 19 را نیز جدا کرده ایم و سایر بیماران ما در بخش های مجزا قرار دارند ضمن اینکه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اورژانس های تنفسی ما هم به صورت مجزا به بیماران تنفسی کرونایی و بیماران تنفسی دیگر خدمات رسانی می کنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در خصوص نظارت بر تجمعات یادآور شد: در بحث کووید 19 و در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی (طرح محله محور) اقداماتی صورت گرفته ضمن اینکه ما گشت های ویژه کووید 19 را نیز در برنامه داریم که کار نظارت بر اصناف و تجمعات را بر عهده دارند ضمن اینکه بهداشت محیط شهرستان جیرفت در هر ساعتی از شبانه روز آمادگی پیگیری هر گونه تخلفی که از سوی شهروندان اعلام می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود تخت برای پذیرش بیماران کرونایی در جیرفت نداریم

کمبود تخت برای پذیرش بیماران کرونایی در جیرفت نداریم