مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:252020-11-30بين الملل

چین از انتشار تصویر نظامی استرالیایی دفاع کرد/ استرالیا شرم کند


سخنگوی وزارت امور خارجه چین در اظهاراتی از انتشار تصویر جنجالی نظامی استرالیایی دفاع کرد و گفت استرالیا باید از کشتن غیر نظامیان بی گناه افغانستانی احساس شرم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، هوآ چون یینگ ، سخنگوی ، چون یینگ در این خصوص گفت دولت چین نیازی ندارد درباره این تصویر دستکاری شده در حساب رسمی توییتر خود احساس شرمندگی کند.

وی افزود: آیا دولت استرالیا نباید به خاطر سر بازان [خود] که غیر نظامیان بی گناه افغانستانی را به قتل می رسانند احساس شرم کند؟ ژائو لیجیان ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین صبح امروز (دوشنبه) در صفحه توییتر خود، تصویری از یک نظامی استرالیایی منتشر کرد که چاقویی را بر روی گلوی یک کودک افغان قرار داده بود و در توضیحات عکس به طعنه نوشته شده بود: نترسید، ما آمده ایم که برای شما صلح به همراه آوریم .

این دیپلمات چینی سپس در توییت خود با اشاره به گزارشی که اخیراً از جنایات نظامیان استرالیایی در افغانستان منتشر شده، تصریح کرد: از قتل غیرنظامیان و زندانیان افغان به دست سربازان استرالیایی بهت زده شده ام.

ما چنین اقداماتی را بشدت محکوم می کنیم و خواستار محاکمه آنها هستیم .

ساعاتی پیش اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا از دولت چین خواست تا برای انتشار آنچه که تصاویر جعلی از اقدامات نظامیان استرال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین از انتشار تصویر نظامی استرالیایی دفاع کرد/ استرالیا شرم کند

چین از انتشار تصویر نظامی استرالیایی دفاع کرد/ استرالیا شرم کند