مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-30اقتصادي

نخستین عرضه اولیه پس از ریزش بورس «چخزر» چهارشنبه عرضه اولیه می شود


تعداد 35 میلیون سهم شرکت صنایع چوب خزر کاسپین متعلق به هلدینگ سلولزی، از شرکتهای تابعه هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) روز چهارشنبه 12 آذر به عنوان بیست و یکمین عرضه اولیه سال جاری، - تعداد 35 میلیون سهم شرکت صنایع چوب خزر کاسپین متعلق به هلدینگ سلولزی، از شرکتهای تابعه هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی شستا (تاپیکو) روز چهارشنبه 12 آذر به عنوان بیست و یکمین عرضه اولیه سال جاری، در فرابورس ایران عرضه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشستا_رسانه و به نقل از روابط عمومی تاپیکو: با توجه به بازگشت رونق به بازار سرمایه و ایجاد شرایط مساعد، 35 میلیون سهم معادل 17.

5 درصد از کل سهام منتشره شرکت صنایع چوب خزر کاسپین با نماد چخزر ، روز چهارشنبه 12 آذر ماه 99 در دامنه قیمتی 2400 تا 2500 تومان عرضه اولیه می شود.

بر اساس این گزارش، بهای تمام شده چوب خزرکاسپین در پرتفوی هلدینگ سلولزی، 794 ریال برای هر سهم است که با توجه به سهم 99/99 درصدی هلدینگ سلولزی در سهام چوب خزر کاسپین، بالغ بر 85 میلیارد تومان سود حاصل از فروش سهام در روز عرضه اولیه نصیب هلدینگ سلولزی وگروه تاپیکو خواهد شد.

همچنین در صورت موفقیت عرضه اولیه و فروش کل سهام قابل عرضه، بطور متوسط 10 ریال به ازای هر سهم به EPS تاپیکو اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین عرضه اولیه پس از ریزش بورس «چخزر» چهارشنبه عرضه اولیه می شود

نخستین عرضه اولیه پس از ریزش بورس «چخزر» چهارشنبه عرضه اولیه می شود