مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:302020-11-30اقتصادي

توزیع 700 تن مرغ در سیستان و بلوچستان


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از توزیع 700 تن مرغ منجمد در مرحله اول براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار بین عاملان فروش در سراسر استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از توزیع 700 تن مرغ منجمد در مرحله اول براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار بین عاملان فروش در سراسر استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد رفیع سلطانزاده اظهار کرد: در مرحله دوم اجرای این طرح 550 تن مرغ به عنوان سهمیه در اختیار سیستان وبلوچستان قرار گرفته و در روزهای آینده بین شبکه های عرضه استانی، شامل فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های عرضه کننده مواد پروتیینی منتخب توزیع خواهد شد.

وی قیمت مرغ تنظیم بازار را 15 هزار تومان عنوان کرد و افزود: در زمینه تامین مرغ تنظیم بازار مشکلی وجود ندارد و در صورتی که مردم در زمینه توزیع تخلفاتی را مشاهده کردند مراتب را با سامانه 124 در میان گذاشته تا بررسی شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از مدیران مراکز توزیع خواست تا شرایطی را فراهم کنند که سلامت مردم با توجه به شیوع کرونا به مخاطره نیافتد و تمامی دستورالعمل های بهداشتی را هنگام توزیع رعایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 700 تن مرغ در سیستان و بلوچستان

توزیع 700 تن مرغ در سیستان و بلوچستان