مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:102020-11-30اقتصادي

فعلا نمی توانیم نتیجه محدودیت ها را قضاوت کنیم


سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز گفت: در حال حاضر تعداد ورودی و پذیرش بیمارستان های البرز کاهش یافته، اما قضاوت در خصوص تعطیلات دو هفته ای به یک ماه زمان نیاز داریم.

- علیرضا سلیمانی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به تعطیلات و محدودیت های دوهفته ای مشاغل در استان، در خصوص افزایش مجدد  آمار فوتی های البرز پس از دو روز کاهش،گفت: این تغییرات ممکن است یک اتفاق باشد و با توجه به اینکه در هفته دوم اجرای محدودیت ها و طرح جامع هوشمند که بر اساس وضعیت کرونایی جامعه، تصمیم گیری می شود قرارداریم، قضاوت نتیجه تعطیلات دو هفته ای هنوز زود است.

وی با بیان اینکه برای قضاوت در خصوص نتیجه تعطیلات دو هفته ای به یک ماه زمان نیاز است،  ادامه داد: با توجه به اینکه دوره بیماری کرونا یک تا دو هفته است؛ دو هفته برای تعداد بستری و یک ماه در خصوص تعداد فوتی ها زمان نیاز است تا نتیجه مشخص شود و همچنان نمی توانیم  نتیجه تعطیلی دو هفته ای را قضاوت کنیم.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا البرز، گفت: در حال حاضر تعدادبستری ها و ورودی بیمارستان ها کاهش یافته و این امر نشان می دهد که محدودیت ها بی نتیجه نبوده و در مسیر درستی قرار گرفتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا نمی توانیم نتیجه محدودیت ها را قضاوت کنیم

فعلا نمی توانیم نتیجه محدودیت ها را قضاوت کنیم