مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 21:352020-11-29اقتصادي

چه کسی درباره کرونا به رییس جمهور آمار غلط می دهد؟!


به زعم روحانی، تست های روزانه کرونا در ایران به 100 هزار عدد رسیده و قرار است به زودی به 120 هزار تست افزایش پیدا کند.

برنامه ای مدون که احتمالا تداوم خواهد یافت تا بیماریابی فعال در کشورمان به اجرا در آید و در سایه آن بتوان به قطع زنجیره انتقال ویروس و در .

- چهل و سه هزار و سیصد و نود و شش؛ این عدد و اختلافش با یکصد هزار را به خاطر بسپرید تا بعد توضیح دهیم که چیست و چه اهمیتی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، با شروع دومین هفته محدودیت های شدید کرونایی در کشورمان و در شرایطی که مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا در تدارک برخی محدودیت های جدید برای روز های پیش رو هستند، رییس جمهور کشورمان از تحقق یک وعده کرونایی ابراز خرسندی کرده و وعده ای جدید در این زمینه به مردم می دهد.

آن گونه که روحانی می گوید ، یکی از نخستین قدم ها در مقابله و مبارزه با کرونا این است که بتوانیم آزمایش ها را توسعه و گسترش دهیم.

تعداد آزمایش 25 تا 40 هزار بود که اکنون به صد هزار رسیده و در ماه های بعد به 120 هزار خواهد رسید و باید به یک نقطه ای برسیم تا کاملاً مطمئن شویم، مردم را کنترل می کنیم.

البته سخنان رییس جمهور در خصوص ضرورت افزایش تست ها در کشور بسیار درست است تا جایی که می بینیم امثال معاون کل وزارت بهداشت به صراحت اذعان می کنند که مبتلایان شناسایی شده در کشور تنها کسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی درباره کرونا به رییس جمهور آمار غلط می دهد؟!

چه کسی درباره کرونا به رییس جمهور آمار غلط می دهد؟!