مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 20:152020-11-29ورزشي

تلاش برای پیشرفت ورزش نخست


جلسه نماینده مردم سلسله و دلفان، غلامرضا محمدی، طالب نعمت پور، هادی عامل، رییس هیأت و برخی از اعضای هیئت رییسه کشتی لرستان با علیرضا دبیر برگزار و در مورد چگونگی پیشرفت کشتی در این استان بحث و تبادل نظر شد.

- ایسنا/لرستان جلسه نماینده مردم سلسله و دلفان، غلامرضا محمدی، طالب نعمت پور، هادی عامل، رییس هیأت و برخی از اعضای هیئت رییسه کشتی لرستان با علیرضا دبیر برگزار و در مورد چگونگی پیشرفت کشتی در این استان بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای این جلسه که 9 آذر ماه برگزار شد، فرید بهرامی، رییس هیئت کشتی لرستان، اظهار کرد: کشتی استان ما نیازمند کمک های اعتباری و تجهیزاتی است.

وی تصریح کرد: لرستان از لحاظ نیروی انسانی و استعداد غنی است اما از نظر امکانات و بودجه بسیار ضعیف بوده که از رییس فدراسیون و دکتر ابراهیمی می خواهم با رایزنی هایی که با وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان انجام می دهند برای حمایت مادی و تجهیزاتی از کشتی استان گام بردارند.

بهرامی ادامه داد: از زمانی که در رأس هیئت حضور پیدا کردم به دنبال یک اجماع در کشتی استان بودم و قصدم این است که دودستگی ها از بین برود تا موانع پیشرفت کشتی استان برطرف شود تا چند سال آینده قهرمانان خوبی را از این استان ببینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای پیشرفت ورزش نخست

تلاش برای پیشرفت ورزش نخست