مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 17:002020-11-29سياسي

پروژه های مهم قم نیازمند مشارکت و همراهی همه سازمان هاست


استاندار قم همه دستگاه های اجرایی استان را به نهایت هماهنگی با یکدیگر و همچنین همکاری حداکثری با شهرداری و سازمان توسعه و عمران شهری فرا خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به ضرورت تعامل حداکثری همه سازمان های دولتی و عمومی در تحقق پروژه های عمرانی اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی استان باید نهایت همکاری را با شهرداری بویژه در اجرای پروژه های مهم و استراتژیک استان داشته باشند.

وی سپس به اهمیت نقش سازمان توسعه و عمران شهرداری پرداخت و گفت: سازمان توسعه و عمران شهرداری قم مأموریت های ویژه ای بر عهده دارد و البته استفاده از ظرفیت این سازمان در پروژه های مهم استان مانند ساماندهی مبادی ورودی شهر مقدس قم یکی از مواردی است که باید توسط مسؤولان امر پیگیری شود.

استاندار قم اضافه کرد: البته ممکن است اختلاف نظرهایی هم در اجرای این پروژه های مهم و استراتژیک استانی به وجود بیاید که معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری موظف است تا نسبت به ایجاد هماهنگی های لازم در بین سازمان های فعال در هر پروژه اقدامات لازم را به انجام رساند.

سرمست تصریح کرد: تردیدی نیست که تکمیل پروژه های مهم و استراتژیک شهر مقدس قم نیازمند مشارکت همه بخش های دولتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های مهم قم نیازمند مشارکت و همراهی همه سازمان هاست

پروژه های مهم قم نیازمند مشارکت و همراهی همه سازمان هاست