مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 15:502020-11-29ورزشي

راه حل سمیعی برای خروج سرخابی ها از بن بست مالی


خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس باعث می شود آنها از بن بست های مالی گذشته خارج شوند.

- جی پلاس ، جعفر سمیعی درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس و آثار ناشی از آن در فوتبال و ورزش کشور، اظهارداشت: تلاش های سه ساله و در واقع شهامت و درایت وزیر و وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری سرخابی ها ارزشمند و ستودنی است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: واگذاری استقلال و پرسپولیس احترام به خواست مردم و آینده دار کردن این دو باشگاه از مسیر فراهم کردن امکان نظارت بیشتر آنها بر امور این دو باشگاه بعنوان سرمایه ملی است.

سمیعی گسترش مشارکت و نظارت مردم را نتیجه مهم این تصمیم دولت و کشور با تلاش های بی وقفه وزیر ورزش و جوانان دانست و عنوان کرد: خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس امیدهای بخش خصوصی را برای مشارکت در امور کشور بالا می برد ضمن اینکه دو تیم از بن بست های مالی و مدیریتی دوره های گذشته خارج می شوند و با رفع تنگناهای مدیریتی و غیر لازم دولتی، بازدهی مدیریتی و عملکردی بهتری را از آنها در آینده انتظار داریم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: واگذاری و خصوصی شدن پرسپولیس به عنوان یک استراتژی توسعه فوتبال و ورزش از سالهای گذشته مطرح بوده و اکنون به مرحله اجرا رسیده اما تضمین موفقیت آن نیازمند یک تلاش همه جانبه ملی است و باید از طریق مشارکت عمومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل سمیعی برای خروج سرخابی ها از بن بست مالی

راه حل سمیعی برای خروج سرخابی ها از بن بست مالی