مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-29اجتماعي

آماده باش شهرداری ارومیه برای بارش های پاییزی


معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: تمامی نیروهای عملیات خدمات شهری اعم از سازمانهای تابعه و معاونت های خدمات شهری مناطق پنج گانه با توجه به هشدارهای هواشناسی در آماده باش کامل قرار دارند.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: تمامی نیروهای عملیات خدمات شهری اعم از سازمانهای تابعه و معاونت های خدمات شهری مناطق پنج گانه با توجه به هشدارهای هواشناسی در آماده باش کامل قرار دارند.

امیر سحابی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران شهرداری وضعیت قرمز اعلام کرده تا تمامی نیروها و پرسنل عملیاتی در محل کار خود حاضر و ماشین آلات برفروبی و نمک پاشی نیز آماده اعزام به محل های مورد نیاز باشند، گفت: تمامی نیروهای معاونت خدمات شهری و همچنین معاونت های خدمات شهری مناطق پنج گانه آماده باش کامل قرار دارند.

وی با بیان اینکه 880 پاکبان و 57 دستگاه ماشین آلات سازمانهای مدیریت پسماند،500 نفر نیروی کارگری ،30 خودروی سبک و سنگین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و 210 نیرو در 10 ایستگاه به صورت حضوری و آنکال برای ارائه خدمات در حال آماده باش هستند، افزود: با توجه به پیش بینی های هواشناسی که احتمال بارش سنگین برف در مناطقی از غرب و شمالغرب کشور را داده است و با اهداف پیشگیرانه در خدمت تمامی شهروندان هستیم تا خللی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش شهرداری ارومیه برای بارش های پاییزی

آماده باش شهرداری ارومیه برای بارش های پاییزی