مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-29ورزشي

ملوان برنده دربی گیلان


تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ دسته اول کشور موفق شد در دربی گیلان تیم چوکا تالش را در ورزشگاه سردار جنگل رشت دو بر صفر شکست دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته دوم لیگ دسته اول کشور موفق شد در دربی گیلان تیم چوکا تالش را در زیر بارش شدید باران در ورزشگاه سردار جنگل رشت دو بر صفر شکست دهد.

 دربی گیلان با رقابت دو تیم فوتبال چوکا تالش و ملوان بندرانزلی از هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول کشور در زیر بارش شدید باران در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد.

چوکا تالش به دلیل غیراستاندارد بودن ورزشگاه پوریای ولی تالش در شهر رشت و در ورزشگاه سردار جنگل این شهر در رقابت های این فصل از رقبا میزبانی می کند.

این دو تیم در حالی در این هفته به مصاف یکدیگر رفتند که در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول کشور در مصاف با رقبای خود متحمل شکست شده بودند و در دربی گیلان به دنبال سه امتیاز بودند.

جدال هادی شکوری و مازیار زارع سرمربیان دو تیم چوکا و ملوان که سابقه بازی در دو تیم بزرگ پایتخت را نیز داشتند از نکات قابل توجه بازی بود که البته مازیار زارع به دلیل محرومیت در کنار نیکمت حضور نداشت و محمد حبیبی هدایت ملوان را برعهده گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملوان برنده دربی گیلان

ملوان برنده دربی گیلان