مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:352020-11-29ورزشي

نتایج لیگ دسته اول: صدرنشینی دو لیگ برتری سابق


تیم های پارس جنوبی و استقلال خوزستان با شش امتیاز و بر حسب تفاضل گل، به ترتیب در رتبه های اول و دوم جدول قرار گرفتند.

- تیم های جنوبی پارس جنوبی و استقلال خوزستان به لطف کسب دو پیروزی متوالی، در دو رده ابتدایی جدول لیگ دسته اول فوتبال جای دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، هفته دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز (یکشنبه) با هفت دیدار آغاز شد که نتایج آن به شرح زیر است: چوکای تالش صفر - ملوان انزلی 2گل ها: میعاد یزدانی (4) و محمد مهری (37) قشقایی شیراز صفر - آرمان گهر سیرجان یکگل: شاهین شفیعی (41) بادران تهران یک - خیبر خرم آباد صفرگل: پویا سیف پناهی (3) خوشه طلایی ساوه یک - استقلال خوزستان 2 مس کرمان یک - شاهین بوشهر صفرگل: پیمان میری (59) نود ارومیه صفر - گل ریحان البرز صفر پارس جنوبی جم 2 - رایکای بابل یک با این نتایج، تیم های پارس جنوبی و استقلال خوزستان با شش امتیاز و بر حسب تفاضل گل، به ترتیب در رتبه های اول و دوم جدول قرار گرفتند.

شاگردان هادی شکوری در تیم چوکا هم که دومین شکست متوالی خود را متحمل شدند، بدون امتیاز و با تفاضل گل 5- در قعر جدول باقی ماندند.

قرار بود تیم های استقلال ملاثانی و هوادار هم از ساعت 15:15 امروز به مصاف هم بروند که این مسابقه به دلیل بارش شدید باران لغو شد و فردا برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج لیگ دسته اول: صدرنشینی دو لیگ برتری سابق

نتایج لیگ دسته اول: صدرنشینی دو لیگ برتری سابق