مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:202020-11-29سياسي

بسیج سازندگی 2887 طرح طی هفته بسیج در سراسر کشور اجرا کرد


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امسال به مناسبت هفته بسیج در سراسر کشور دو هزار و 887 طرح توسط سازمان بسیج سازندگی افتتاح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد زهرایی روز یک شنبه در حاشیه افتتاح دو طرح حوزه سلامت در شهرستان مرند گفت: پروژه های بسیج سازندگی در همکاری با نهادها و دستگاه های تخصصی به صورت مجزا در استان های مختلف کشور به بهره برداری رسیده است.

وی همکاری بسیج سازندگی با دستگاه های اجرایی و دولتی را مهم تلقی و خاطرنشان کرد: هم گرایی و هم افزایی بین بسیج و سپاه با سایر دستگاه ها مزیت بسیار بالایی برای کشور دارد که موجب می شود از ظرفیت مردم و خیّرین و گروه های جهادی بسیج برای اجرای طرح های بزرگ در کشور بهره برد.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه امروز 125 طرح بسیج سازندگی به مناسبت هفته بسیج در شهرستان های مختلف آذربایجان شرقی افتتاح شد، گفت: برای اجرای این طرح های افتتاح شده در مجموع بیش از 22 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی همچنین گفت: بسیج سازندگی آذربایجان شرقی تعداد یک هزار و 60 طرح را در شورای برنامه ریزی استان به تصویب رسانده و با امضای موافقت نامه و قرارداد با دستگاه های اجرایی این طرح ها در دست اجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی 2887 طرح طی هفته بسیج در سراسر کشور اجرا کرد

بسیج سازندگی 2887 طرح طی هفته بسیج در سراسر کشور اجرا کرد