مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 14:002020-11-29سياسي

ترور فخری زاده حمله ای تروریستی با هدف تحریک تهران بود


رییس کمیته روابط خارجی مجلس دومای روسیه ضمن محکوم کردن ترور دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی ایران تصریح کرد که ترور شهید «فخری زاده» حمله ای تروریستی با هدف تحریک تهران بود.

- رییس کمیته روابط خارجی مجلس دومای روسیه ضمن محکوم کردن ترور دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی ایران تصریح کرد که ترور شهید فخری زاده حمله ای تروریستی با هدف تحریک تهران بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری روسی تاس، لئونید اسلوتسکی (Leonid Slutsky) رییس کمیته روابط خارجی مجلس دومای روسیه امروز یکشنبه با انتشار پیامی توییتری ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته ای و دفاعی ایران را یک حمله تروریستی نامید و این جنایت را محکوم کرد.

رییس کمیته روابط خارجی مجلس دومای روسیه در پیامی توئتیری در این خصوص نوشت: قتل فیزیک دان ایرانی فخری زاده یک حمله تروریستی با هدف تحریک جدید تهران بود.

جلوگیری از تشدید تنش ها در منطقه مهم است.

وی در ادامه این پیام اضافه کرد: بدون درنظرگرفتن کسی که این (جنایت) را مرتکب شده، روسیه این قتل را محکوم می کند و عمیقاً به ایران و خویشاوندان فخری زاده تسلیت می گوید.

پیشتر روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی نوشته بود: اینکه آمریکا تا چه میزان قبل از انجام این عملیات از آن اطلاع داشته، مشخص نیست؛ اما آمریکا و اسراییل دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور فخری زاده حمله ای تروریستی با هدف تحریک تهران بود

ترور فخری زاده حمله ای تروریستی با هدف تحریک تهران بود