مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-29سياسي

برای انتقام گیری سردار دلها و شهید فخری زاده صف بسته ایم


امروز داغدار یک شهید والامقام علمی کشور هستیم و همه جزو کسانی هستیم که برای انتقام گیری سردار دلها و شهید فخری زاده صف بسته ایم و ان شاء الله مسببان ترور این عزیزان مجازات شده و آرامشی به قلوب همه مومنین نصیب خواهد شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قزوین، با اشاره به جایگاه این استان در طول انقلاب بیان کرد: استان قزوین 3 هزار و 500 شهید، بیش از 7 هزار جانباز و 609 آزاده گرانقدر تقدیم کشور کرده و با این همه اسوه هایی همچون شهید رجایی، بابایی، لشگری و حجت الاسلام ابوترابی نیز از این خطه شهید پرور بوده اند.

وی افزود: امروز داغدار یک شهید والامقام علمی کشور هستیم و همه جزو کسانی هستیم که برای انتقام گیری سردار دلها و شهید فخری زاده صف بسته ایم و ان شاء الله مسببان ترور این عزیزان مجازات شده و آرامشی به قلوب همه مومنین نصیب خواهد شد .

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به فعالیت های فرمانده سابق انتظامی استان اظهار کرد: سردار حاجیان به سبب رفتار و خدمات خود امروز با بدرقه مسئولان به نیابت از مردم شریف استان به مأموریت جدید خود منصوب می شود و این امر نشان از جایگاه وی و پلیس در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای انتقام گیری سردار دلها و شهید فخری زاده صف بسته ایم

برای انتقام گیری سردار دلها و شهید فخری زاده صف بسته ایم