مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 13:152020-11-29بين الملل

گزینه های ترامپ پس از کاخ سفید


مدت زمان زیادی نیست که رییس جمهور آمریکا در مورد امکان ترک کشور در صورت شکست در انتخابات مقابل مخالف دموکراتش جو بایدن صحبت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه ایندیپندنت، دونالد ترامپ زمانی که در یک گردهمایی انتخاباتی در جورجیا در حال سخنرانی بود، اظهار کرد: می توانید تصور کنید که من ببازم؟ در آن صورت حالم خوب نخواهد بود.

شاید مجبور شوم کشور را ترک کنم، نمی دانم.

چرخ روزگار طوری چرخید که همان ایالت جورجیا بر پیروزی آقای بایدن صحه گذاشت و بایدن دموکرات در شمارش آرای این ایالت سبقت گرفت.

حال با این باخت باید دید آیا ترامپ به قولش عمل می کند؟ کجا می توان شاهد شروع دوباره دونالد ترامپ بود؟ نگاهی به گزینه ها می اندازیم: اسکاتلند ترامپ اگر به دنبال جابه جایی سریع السیر است، شاید راحت باشد که در اسکاتلند ساکن شود؛ جایی که دست کم دارای دو استراحت گاه گلف است- ترامپ اینترنشنال گلف لینکس ابردین و ترامپ ترن بِری- که طی 4 سال گذشته، حدود 250 هزار پوند از دولت او دریافت کرده است.

بخش اصلی این پول از وزارت دفاع آمریکا آمد که دست کم 184 هزار دلار (142 هزار پوند) برای حضور پرسنل ارتش در اتاق های هتل ترن بری هزینه کرده بود.

آقای ترامپ که مادرش مری ترامپ اصالتاً اسکاتلندی بود، برای ساخت ترامپ اینترنشنال گلف لینکس در خط ساحلی ابردینشایر با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های ترامپ پس از کاخ سفید

گزینه های ترامپ پس از کاخ سفید