مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-29سياسي

ترور ناجوانمردانه؛ میدان اصلی استکبار در برابر جبهه انقلاب


مسجد صاحب الزمان مشهد ترور ناجوانمردانه، میدان اصلی استکبار در برابر نام آوران جبهه انقلاب اسلامی است نه میز مذاکره ذلیلانه.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسجد صاحب الزمان(عج) تلگرد مشهد در محکومیت جنایت ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده بیانیه ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرّحیم منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا روح فخرِ جهان اسلام آسمانی شد.

شهادت دانشمند برجسته و ممتاز هسته ای کشور جناب آقای محسن فخری زاده عزیزمان را محضر امام عصر عج و امام خامنه ای دامت عزه، مردم شهید پرور مشهد مقدس به ویژه منطقه تلگرد، تبریک و فقدان ایشان را تسلیت عرض می کنیم.

چند ده و چند صد باره، رد نجس استکبار جهانی از صهیونیسم و آمریکای جنایت کار، جبهه حقِ انقلاب اسلامی را خونین کرد و آن خون بر شجره طیبه اسلام ناب، آب حیاتی بر استحکام آن شد.

این ترورهای بزدلانه یعنی عجز و وحشت طواغیت عالم و خود، مبینِ بیداری انقلاب اسلامی است و به تعبیری تنها آنهایی ترور می شوند که وجودشان دریچه تنفس استکبار را می بندد، آن قدر که مجبور شوند، آنها را حذف فیزیکی، یعنی ترور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور ناجوانمردانه؛ میدان اصلی استکبار در برابر جبهه انقلاب

ترور ناجوانمردانه؛ میدان اصلی استکبار در برابر جبهه انقلاب