مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:302020-11-29بين الملل

آغاز عملیات نظامی جدید در عراق برای تعقیب عناصر داعش


نیروهای امنیتی عراق امروز (یکشنبه) عملیات امنیتی جدیدی را برای تعقیب و بازداشت باقی مانده های گروه تروریستی داعش در یکی از مناطق استقرار داعشی های فراری آغاز کردند.

- نیروهای امنیتی عراق امروز (یکشنبه) عملیات امنیتی جدیدی را برای تعقیب و بازداشت باقی مانده های گروه تروریستی داعش در یکی از مناطق استقرار داعشی های فراری آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، ناصر الغنام، فرمانده عملیات الانبار امروز در بیانیه ای آغاز عملیات نظامی علیه باقی مانده های داعش در عمق صحرای الرطبه را اعلام کرد.

الغنام اظهار کرد: این عملیات نظامی بزرگی است که توسط عملیات الانبار، تشکیلات تیپ یک، تیپ تکاوران، یگان هایی از حشد عشایر الانبار و با حمایت جنگنده های ارتش اجرا می شود.

فرمانده عملیات الانبار در ادامه گفت: هدف از این عملیات نظامی تحت پیگرد قرار دادن باقی مانده های داعش در عمق صحرای الرطبه است.

نیروهای امنیتی عراق به عملیات های بازرسی، پاکسازی و تعقیب باقی مانده های داعش در تمام مناطق این کشور ادامه می دهند تا اطمینان یابند این گروه تروریستی و اعضای فراری آن دوباره بازنمی گردند.

عراق دسامبر 2017 آزادسازی تمامی اراضی خود از کنترل داعش را پس از حدود سه سال و نیم درگیری با این گروه تروریستی که حدود یک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات نظامی جدید در عراق برای تعقیب عناصر داعش

آغاز عملیات نظامی جدید در عراق برای تعقیب عناصر داعش