مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-29ورزشي

مسابقات والیبال بدون تغییر ادامه دارد/ باشگاه سایپا کتبی شکایت کند


میلاد تقوی درباره صدور ITC کارت محمد موسوی از سوی فدراسیون والیبال گفت: بعید می دانم بدون رضایت باشگاه باشگاه ITC صادرت شده باشد، باشگاه سایپا اگر شکایت دارد کتبی اعلام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، درباره احتمال تغییر در برنامه مسابقات متمرکز والیبال گفت: رقابت ها طبق برنامه ابلاغ شده برگزار خواهد شد و تغییری نخواهیم داشت.

میلاد تقوی در پاسخ به این سوال که فدراسیون والیبال بدون رضایت باشگاه سایپا چطور برای محمد موسوی ITC صادر کرده است، گفت: این را باید از روابط بین الملل فدراسیون جویا شوید ولی بعید می دانم، قطعاً توافقاتی بین فدراسیون و باشگاه سایپا رخ داده باشد تا ITC صادر شده باشد.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه سایپا موافقت خود را اعلام نکرده است، گفت: باشگاه سایپا باید شکایت خود را به صورت کتبی به فدراسیون ارسال کند و حتماً به این موضوع رسیدگی می کنیم.

بعید می دانم چنین اتفاقی رخ داده باشد، ممکن است توافقاتی بین باشگاه، بازیکن و فدراسیون انجام شده باشد، اگر شکایتی باشد باشگاه سایپا باید آن را کتبی به فدراسیون اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد موسوی در حالی با تیم ایتالیایی به توافق رسیده و در این کشور به سر می برد که رضایت نامه ای از باشگاه سایپا دریافت نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات والیبال بدون تغییر ادامه دارد/ باشگاه سایپا کتبی شکایت کند

مسابقات والیبال بدون تغییر ادامه دارد/ باشگاه سایپا کتبی شکایت کند