مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:552020-11-29سياسي

اجرای پروتکل الحاقی باید متوقف شود


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:با اجرای پروتکل الحاقی بازرسان آژانس حتی از اماکن نظامی ما هم می توانند بازدید کنند و به آن دسترسی دارند و لازم است اجرای پروتکل الحاقی متوقف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمود نبویان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در موافقت با بررسی دو فوریتی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، گفت: نظارت آژانس انرژی اتمی نسبت به فعالیت کشورهای هسته ای به چند نوع تقسیم می شود که اولین مرحله آن پادمان است و نوع نظارت پادمان درباره مواد و فعالیت های اعلام شده است.

وی بیان کرد: کشورهای هسته ای فعالیت هایی را هم انجام می دهند که اعلام نمی کنند و از این جهت آژانس بین المللی انرژی اتمی پروتکل الحاقی را برای مواد و فعالیت های اعلام نشده در نظر گرفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بر این اساس و بر مبنای اجرای پروتکل الحاقی، هر جایی که به آژانس اعلام شود که در آن فعالیت هسته ای انجام می شود، باید در دسترس بازرسان آنان قرار گیرد.

نبویان متذکر شد: روحانی و ظریف دو بار مسئول پرونده هسته ای کشورمان شدند و در مرداد سال 82 و به دستور آنان، این دسترسی ها به آژانس داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروتکل الحاقی باید متوقف شود

اجرای پروتکل الحاقی باید متوقف شود