مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 09:502020-11-29سياسي

افتتاح تقاطع غیر هم سطح امیرکبیر کرمان تا پایان سال جاری


رییس شورای شهر کرمان از افتتاح تقاطع غیر هم سطح امیرکبیر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در آغاز دوره پنجم شورای شهر کرمان تنها 20 درصد از پروژه های نیمه تمام سطح شهر انجام شده بود و 80 درصد مابقی کارها در این دوره 4 ساله فعالیت شورای شهر صورت گرفت و در همین .

- ایسنا/کرمان رییس شورای شهر کرمان از افتتاح تقاطع غیر هم سطح امیرکبیر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: در آغاز دوره پنجم شورای شهر کرمان تنها 20 درصد از پروژه های نیمه تمام سطح شهر انجام شده بود و 80 درصد مابقی کارها در این دوره 4 ساله فعالیت شورای شهر صورت گرفت و در همین راستا نیز شروع طرح های جدید را منوط به اتمام کارهای نیمه تمام شهری گذاشته ایم.

محمد فرشاد ظهر امروز یکشنبه نهم آذرماه در حاشیه افتتاح ساختمان جدید شهرداری کرمان گفت: شورای شهر دوره پنجم، در بدو تشکیل به امر انتخاب شهردار پرداخت که در همین راستا و پس از بررسی های کارشناسی شهردار کرمان را با وسواس فراوان انتخاب کرد و خوشبختانه شورای شهر از شهردار و تیمی که برای اداره شهر کرمان سازمان دهی شده است، راضی بوده زیرا حاصل زحمات شهردار رضایت نسبی شهروندان است.

وی پرداخت حقوق کارگران و مطالبات پیمانکاران و روی زمین ماندن طرح های نیمه تمام را از چالش ها و مشکلات روزهای ابتدایی شهرداری کرمان دانست و تصریح کرد: شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح تقاطع غیر هم سطح امیرکبیر کرمان تا پایان سال جاری

افتتاح تقاطع غیر هم سطح امیرکبیر کرمان تا پایان سال جاری