مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-29ورزشي

اجرای پروژه های امید بخش ورزشی در شهرستان دلگان:


فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: اجرای پروژه های امید بخش ورزشی به همت اداره کل ورزش و جوانان در این شهرستان از نگاه ویژه دولت حکایت دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: اجرای پروژه های امید بخش ورزشی به همت اداره کل ورزش و جوانان در این شهرستان از نگاه ویژه دولت حکایت دارد.

مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: آغاز مناقصه 4 چمن مصنوعی در روستاهای کهنک لدی - چاه شورک شمس آباد - درگیابند - احمد آباد گوروک که زیرساخت آن به همت دهیاریها آماده و با مشارکت فرمانداری، اداره کل ورزش و جوانان و بنیاد مستضعفان پس از طی فرآیند مناقصه به ترتیب طی ماههای آتی و تا پایان سال نصب می گردند.

وی اظهار کرد: ساخت اسکلت سالن ورزشی 2500 متری بانوان دلگان به عنوان بزرگترین سالن ورزشی بانوان استان که سال گذشته فونداسیون آن اجرا گردیده بود و طی هفته های آتی به شهرستان حمل و نصب می گردد.

شجاعی افزود:آغاز حفاری جهت اجرای فونداسیون سالن ورزشی 1800 متری حاشیه شهر در محله حسین آباد از اعتبارات بازآفرینی و تحویل چمن مصنوعی دهیاری چاه محمد طی هفته قبل به دهیاری چاه محمد جهت نصب از برنامه های شاخص در این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های امید بخش ورزشی در شهرستان دلگان:

اجرای پروژه های امید بخش ورزشی در شهرستان دلگان: