مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-29اقتصادي

خودداری از خرید پرندگان، اردک و مرغ از بازارچه های محلی


مراقبت های لازم در سطح مرغداری ها، واحدهای طیور بومی و تالاب های استان، کاهش رفت و آمد افراد متفرقه به داخل مرغداری ها و .

- ایسنا/زنجان مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: مراقبت های لازم در سطح مرغداری ها، واحدهای طیور بومی و تالاب های استان، کاهش رفت و آمد افراد متفرقه به داخل مرغداری ها و .

از جمله اقدامات پیشگیرانه شیوع آنفلوانزای پرندگان است.

محمدباقر حاج کاظمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به قرار گرفتن استان زنجان در مسیر پرندگان مهاجر، اظهار کرد: پایش های مداوم، مراقبت و کنترل بیماری آنفلوانزای پرندگان توسط اداره کل دامپزشکی استان زنجان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از دو سال گذشته تاکنون هیچ موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در زنجان گزارش نشده است، افزود: آنفلوانزای فوق حاد پرندگان بیماری مشترک بین انسان و پرندگان بوده و توجه به موازین بهداشتی، ضروری است.

این مسئول از انجام مراقبت های لازم در سطح مرغداری ها، واحدهای طیور بومی و تالاب های استان و تداوم این فعالیت ها خبر داد و تصریح کرد: مرغداری های صنعتی و سنتی باید مراقبت های لازم را در راستای پیشگیری از آنفلوانزای پرندگان انجام دهند و از ورود پرندگان وحشی همچون گنجشک، کلاغ و کبوتر و بازدید افراد متفرقه از محل دان جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری از خرید پرندگان، اردک و مرغ از بازارچه های محلی

خودداری از خرید پرندگان، اردک و مرغ از بازارچه های محلی