مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 06:252020-11-29اقتصادي

ادارات استان به طور صد درصد تعطیل نیست


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: ادارات به طور صد درصد تعطیل نیست و به مدیران اجازه داده شده است که تعداد کارمندان حاضر در ادارات را حتی به زیر یک سوم کاهش دهند.

- ایسنا/زنجان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: ادارات به طور صد درصد تعطیل نیست و به مدیران اجازه داده شده است که تعداد کارمندان حاضر در ادارات را حتی به زیر یک سوم کاهش دهند.

سمانه شاددل در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه طبق بخشنامه اعلام شده، حضور کارکنان در شهرهای دارای وضعیت قرمز به غیر از مشاغل حساس ضروری و مشاغلی که وظایفی در ستاد کرونای استانی دارند، به یک سوم کاهش یافته است، اظهار کرد: البته اداراتی همچون پست بنا به وظیفه ذاتی با صد درصد توان در حال خدمات رسانی هستند، ولی در سایر ادارات طبق شرایط خود، این روند در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با توجه به حجم مراجعات به بانک ها، رایزنی های جدیدی انجام شده است، گفت: در این وضعیت مدیران باید شرایط را مدیریت کنند تا مشکلی برای پرسنل به وجود نیاید.

این مسئول با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل محدودیت ها، فعالیت دستگاه های خدماتی که با زندگی روزمره مردم سر و کار دارند متفاوت است، افزود: این موارد شامل حوزه امدادی، آتش نشانی، خدمات رسانی و مدیریرت شهری و نیز دستگاه هایی که ماموریت ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات استان به طور صد درصد تعطیل نیست

ادارات استان به طور صد درصد تعطیل نیست