مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:302020-11-29اجتماعي

موردی از آنفلوانزای پرندگان در زنجان گزارش نشده است


رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: زیستگاه های پرندگان در زنجان برای پیشگیری از آنفلوانزای مرغی پایش می شود و تاکنون موردی از این بیماری در مناطق یاد شده مشاهده نشده است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: زیستگاه های پرندگان در زنجان برای پیشگیری از آنفلوانزای مرغی پایش می شود و تاکنون موردی از این بیماری در مناطق یاد شده مشاهده نشده است.

پرویز رستمی در گفت وگو با ایسنا، افزود: تدابیر لازم از سوی این اداره کل برای مقابله با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان اتخاذ شده است اما با توجه به پایش های صورت گرفته تا زمان حاضر، هیچ پرنده تلف شده ای در زیستگاه های پرندگان مهاجر این استان مشاهده نشده که نشان از نبود این بیماری است.

وی اظهار کرد: آبگیرها و سدهای مختلف استان زنجان اعم از گلابر، تهم، فیله خاصه، قره تپه و کهلا، همه ساله پذیرای پرندگان مهاجر است و تاکنون نیز انواع پرندگان از جمله خوتکا، حواصیل و مرغابی ها در این مناطق رویت شده که با سردتر شدن هوا، تعداد آن ها نیز سیر صعودی به خود خواهد گرفت.

رستمی تصریح کرد: عرصه های طبیعی زنجان به طور مداوم از سوی کارشناسان و محیط بانان این اداره کل به دقت رصد و پایش می شود تا در صورت مشاهده آنفلوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از آنفلوانزای پرندگان در زنجان گزارش نشده است

موردی از آنفلوانزای پرندگان در زنجان گزارش نشده است