مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 05:052020-11-29اقتصادي

دربست تا کشتارگاه!


«به علت گرانی نهاده های دامی شاهد تعطیلی دامداری های سنگین یکی پس از دیگری هستیم، متأسفانه در حال حاضر کار در عرصه دام پروری بسیار مشکل شده و اگر همین گونه پیش برویم تا سه ماه آینده همه گاوداری ها تعطیل خواهند شد.

- ایسنا/همدان به علت گرانی نهاده های دامی شاهد تعطیلی دامداری های سنگین یکی پس از دیگری هستیم، متأسفانه در حال حاضر کار در عرصه دام پروری بسیار مشکل شده و اگر همین گونه پیش برویم تا سه ماه آینده همه گاوداری ها تعطیل خواهند شد.

این موضوع را اواخر مهرماه سال جاری رییس هیئت مدیره تعاونی گاوداران شهرستان کاشمر به خبرنگار ایسنا اعلام کرده و ادامه داده است: اگر مسئولان به تولید در بخش دام توجه نکنند در آینده نزدیک مجبور به وارد کردن شیر و مواد لبنی از کشورهای همسایه خواهیم شد.

بنابر اعلام شرکت تعاونی تولیدکنندگان فرآورده های لبنی استان همدان متأسفانه بسیاری از لوایح و قوانین در دولت یا انجام نمی شوند و یا با تغییرات و تصمیم گیری هایی صرفاً از بالا صورت می پذیرد، از جمله قانون تجمیع صنایع تبدیلی کشاورزی در یک وزارتخانه.

در حال حاضر صنایع لبنی از حمایت معکوس وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی برخوردارند که در شرایط این چنینی هریک منتظر دیگری است در حالیکه دامداران از یک وزارتخانه و یک متولی برخوردار بوده و می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دربست تا کشتارگاه!

دربست تا کشتارگاه!