مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 04:402020-11-29اجتماعي

بارش حادی در راه استان مرکزی نیست/جبران عمده خسارات سیل 97


مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: تا دوشنبه در استان بارش خواهیم داشت، اما طبق پیش بینی های هواشناسی، بارش حاد و سختی پیش رو نداریم.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی گفت: تا دوشنبه در استان بارش خواهیم داشت، اما طبق پیش بینی های هواشناسی، بارش حاد و سختی پیش رو نداریم.

حمید غیاثی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آمادگی استان در موضوع بارندگی های پیش رو در روزهای پایانی پاییز و زمستان 99 بیان کرد: ابتدای هر فصل ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات بحران با تشکیل جلسه برای مخاطرات خاص فصل تصمیم گیری و برنامه ریزی می کنند و هشدارهای لازم را اعلام می کند.

وی با بیان اینکه در فصل پاییز و زمستان سازمان هواشناسی در خصوص بارندگی ها هشدارهای لازم را اعلام می کند و به اعضای ستاد، فرمانداران و شهرداران جهت آمادگی این هشدارها ابلاغ و تاکید می شود، افزود: ستاد استان و شهرستان ها برای بارندگی ها و فصل زمستان آمادگی دارند و برای امروز و روز آینده با توجه به پیش بینی و هشدار هواشناسی تقریبا الگوی بارشی هفته گذشته را در استان خواهیم داشت و از امشب تا دوشنبه بارندگی خواهیم داشت.

غیاتی تاکید کرد: طبق پیش بینی ها بارندگی حاد و سختی پیش رو نخواهیم داشت، اما همه دستگاه ها مانند راهداری، هلال احمر، پلیس راه و دستگاه های خدمات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش حادی در راه استان مرکزی نیست/جبران عمده خسارات سیل 97

بارش حادی در راه استان مرکزی نیست/جبران عمده خسارات سیل 97