مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 آذر 1399 ساعت 04:202020-11-29سياسي

ترور شهدای عرصه جهاد علمی، عزم جوانان انقلابی را راسخ تر می کند


در بیانیه مجمع نمایندگان استان مرکزی آمده است: خون شهیدانی چون شهید محسن فخری زاده عزم و اراده دانشمندان متعهد، جوان و انقلابی ما را در پیمودن این مسیر مصمم و راسخ تر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیانیه مجمع نمایندگان استان مرکزی در محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده آمده است: دستان ناپاک و جنایتکار جبهه کفر و نفاق بار دیگر به خون پاک ملت آزاده ایران آلوده شد و فرزندی عزیز، خدوم و متعهد را از ما گرفت.

دشمنان ما چه مفلوک و در مانده اند که با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز بر این گمانند که می توان انقلاب عظیم ملت ایران را با حذف فیزیکی در هم شکست و کاروان پیشرفت و تعالی این ملت بزرگ را که می رود تا قله های رفیع علم و دانش را یکی پس از دیگری فتح نماید، متوقف کرد.

این اقدام ننگین و غیرانسانی، که به منظور مقابله با پیشرفت ها و جهش علمی کشور و ایجاد خلل در مسیر دستیابی به قلل رفیع دانش به عنوان نماد خودباوری و استقلال و عزت ملی صورت پذیرفته است، یک بار دیگر، اوج هراس و ذلت و درماندگی دشمنان در مقابله با جنبش و جهش علمی ایران اسلامی را نمایان ساخت.

اما کوردلان شیطان صفت باید بدانند که این گونه حوادث و اقدامات ذره ای ملت ایران را از رسیدن به استقلال و خودکفایی علمی منصرف نکرده و قادر به توقف حرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهدای عرصه جهاد علمی، عزم جوانان انقلابی را راسخ تر می کند

ترور شهدای عرصه جهاد علمی، عزم جوانان انقلابی را راسخ تر می کند