مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 15:552020-11-28اقتصادي

آماده باش 25 گروه عملیاتی توزیع برق در کهگیلویه و بویراحمد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آماده باش برای 25 گروه عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت در بارش های امسال خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آماده باش برای 25 گروه عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت در بارش های امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت برق استان کهگیلویه و بویراحمد، داود راهزادی در نشست با معاونت های فنی و بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح وظایف این گروه ها، اظهار کرد: 25 گروه عملیاتی و اتفاقاتی به تعداد 120 نیروی انسانی در نواحی 9 گانه این استان آماده خدمات رسانی مناسب به مشترکان برق هستند.

وی گفت: وظیفه ذاتی شرکت توزیع نیروی برق تامین برق پایدار در تمامی شرایط جوی بوده و ما نیز وظیفه می دانیم در هر شرایطی با تمام توان، این وظیفه ذاتی و اداری خود را به نحو مطلوبی به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح وضعیت جغرافیایی این استان، خاطرنشان کرد: حدود 90 درصد مساحت استان پوشیده از مرتع، جنگل و کوهستانی بوده که کار خدمات رسانی در حوزه برق را نسبت به سایر دستگاه های خدمات رسان دوچندان نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 25 گروه عملیاتی توزیع برق در کهگیلویه و بویراحمد

آماده باش 25 گروه عملیاتی توزیع برق در کهگیلویه و بویراحمد