مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-28سياسي

برگشت چک طی 10 روز آینده در بانک های قزوین ممنوع است


بانک ها نباید چک کسی را برگشت بزنند در واقع در 10 روز آینده برگشت چک توسط بانک ها ممنوع است و از افرادی که می خواهند چک را وصول کنند می خواهیم که یک هفته زمان بدهند و همه به هم کمک کنند.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: بانک ها نباید چک کسی را برگشت بزنند در واقع در 10 روز آینده برگشت چک توسط بانک ها ممنوع است و از افرادی که می خواهند چک را وصول کنند می خواهیم که یک هفته زمان بدهند و همه به هم کمک کنند.

هدایت الله جمالی پور در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز 8 آذر در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: دانشمند برجسته کشور شهید فخری زاده به صورت ناجوانمردانه توسط افراد بزدل به شهادت رسید، ترور ناجوانمردانه و وقیح است زمانی که فرد در جنگ شهید شود تقابل دو طرفه است اما ترور و کمین برای شهادت یک فرد وقیح ترین رفتار اجتماعی است.

استاندار قزوین با اشاره به محدودیت های کرونایی صورت گرفته در قزوین، اظهار کرد: اقدامات انجام شده مؤثر بوده اما آنچه ما انتظار داریم همچنان تحقق پیدا نکرده است و باید با برنامه ریزی مؤثر و جدی بتوانیم به هدف اصلی نزدیک شویم.

وی افزود: از قرارگاه مقابله با کرونا انتظار داریم که نقاط آسیب زا را شناسایی کنند، باید ببینند که در کدام نقطه بیشترین آسیب را داریم و برای همان برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگشت چک طی 10 روز آینده در بانک های قزوین ممنوع است

برگشت چک طی 10 روز آینده در بانک های قزوین ممنوع است