مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:302020-11-28اقتصادي

خدمات پست در این شرایط نادیده گرفته نشود


مدیر کل اداره پست استان قم بیان کرد: اگر مسئولین در بین سخنرانی های حمایتی خود از نهاد های مختلف یادی ازاقدامات ارزنده پست انجام دهند، خالی از لطف نیست چرا که اگر فعالیت های مستمر پست نبود با افزایش تردد ها و زنجیره انتقال ویروس مواجه می شدیم.

- ابوالفضل باقری منش در گفت و گو با ایسنا در خصوص اقدامات اداره کل پست در دوران شیوع ویروس کرونا در قم بیان کرد: پست با شعار خدمت به مردم و نوع ساختار خود از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون بعد از کادر درمان، بیشترین خدمت رسانی به مردم را انجام داده است.

وی با اشاره به شعار در خانه بمانید و از خانه خرید کنید، تصریح کرد: برای تبدیل این شعار به واقعیت که از سمت وزارت کشور مطرح شد، نقش پست بیشتر از هر زمانی مطرح شد.

باقری منش عنوان کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا صنعت حمل و نقل و فعالیت شرکت های خصوصی را تحت تاثیر قرار داد و سبب افت کاری سایر نهاد های خدمت رسان در این زمینه شد، پست به عنوان رابط اصلی فروشگاه ها و مردم به خدمت رسانی پرداخت.

وی با اشاره به تعطیلی و کاهش تعداد پرسنل ادارات در زمان ابتدای شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: در بازه زمانی اندکی که اداره پست نیز اقدام به کاهش نیرو نمود، به دلیل ترافیک بالای کاری در خدمت خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم دچار مشکل شد که تا کنون با تمام نیرو خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات پست در این شرایط نادیده گرفته نشود

خدمات پست در این شرایط نادیده گرفته نشود