مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 12:202020-11-28سياسي

برگزاری بیستمین همایش مشترک باستان شناسی ایران و ژاپن


بیستمین همایش مشترک باستان شناسی ایران و ژاپن امروز با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو ، دانشگاه کانازاوا ژاپن و پژوهشکده میراث فرهنگی و گردشگری ایران به صورت آنلاین برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که با حضور بیش از یکصد تن از دانشجویان ، محققین و اساتید ایرانی و ژاپنی برگزار شد، مرتضی رحمانی موحد سفیر کشورمان در ژاپن طی سخنانی اظهار داشت : گذشته درخشان همکاری های فرهنگی و علمی بین دو کشور بر اساس تلاش و خدمات استادان باستان شناس ایرانی و ژاپنی استوار است.

وی افزود : فعالیت باستانشناسی با بررسی گذشته بشریت ، به مثابه پلی برای ساخت اجتماعی آینده نقش مهمی دارد و با توجه به روابط دوستانه بیش از هزارسال تعاملات مردمی دو کشور ، همکاری در حوزه باشتانشناسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران و طی سالهای گذشته ، گفتگوها و بررسی همکاریهای علمی باستانشناسی به صورت سالانه در توکیو ادامه داشته است .

بیستمین نشست این تبادلات در سال 2020 ، متفاوت از سال های گذشته است که طی آن شاهد حضور فعال محققان و اساتید ایرانی نیز هستیم.

سفیر کشورمان در ژاپن در این همایش از تلاشهای روسای دانشگاههای ژاپن و پژوهشکده میراث فرهنگی و گردشگری در مشارکت فعال در اجرای این برنامه نیز قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیستمین همایش مشترک باستان شناسی ایران و ژاپن

برگزاری بیستمین همایش مشترک باستان شناسی ایران و ژاپن