مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:252020-11-28اقتصادي

شش پروژه عمرانی در مسکن مهر هشتگرد کلنگ زنی می شود


معاون فنی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در خصوص برنامه های آتی این شرکت در شهرجدید هشتگرد، گفت: اجرای پروژه های روبنایی از جمله فرهنگسرا، کتابخانه، - مجتبی مدیر رنجبر، معاون فنی و عمرانی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد، در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به اینکه شهر جدید هشتگرد در 7 فاز پیش بینی شده است، گفت: فازهای 4، 7 و قسمتی از فاز 3 مخصوص مسکن مهر است که در فازهای 4 و 7 تعداد پروژه های فنی، اجرایی با کاربری آموزشی، مذهبی، ورزشی، درمانی و انتظامی  بیشتر است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده توسط شرکت عمران در منطقه، بیان کرد: تا کنون 28 باب مدرسه با زیربنای حدود 40 هزار متر مربع که شامل مدارس 10 تا 12 کلاسه است و همچنین 10مسجد در فازهای مختلف در سطح شهرجدید هشتگرد به ویژه فازهای 4 و 7 احداث شده است.

معاون فنی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد با اعلام اینکه نسبت به برنامه پیش بینی شده جلوتر هستیم، ادامه داد: برنامه های روبنایی و آماده سازی طبق برنامه ریزی تعیین شده، در حال اجراست؛در حال حاضر فازهای1، 2 و بخشی از فاز 3 به شهرداری تحویل شده، اما همچنان در حال آماده سازی بخش های تکمیل نشده در این فازها هستیم.

این مقام مسوؤل با اشاره به اینکه از سال 86 پروژه مسکن مهر کلید خورد و تا سال 90 بخش عمده آن آماده سازی شد، اظهار کرد: در حال حاضر بخش تکمیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش پروژه عمرانی در مسکن مهر هشتگرد کلنگ زنی می شود

شش پروژه عمرانی در مسکن مهر هشتگرد کلنگ زنی می شود