مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-28ورزشي

دو خبر از فدراسیون جهانی تکواندو


فدراسیون جهانی تکواندو از اقدام به برگزاری نخستین دوره همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان و مشارکت با شرکت «هاسبرو» با هدف تشویق کودکان سراسر جهان به ورزش تکواندو خبر دادند.

- فدراسیون جهانی تکواندو از اقدام به برگزاری نخستین دوره همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان و مشارکت با شرکت هاسبرو با هدف تشویق کودکان سراسر جهان به ورزش تکواندو خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی تکواندو میزبانی نخستین دوره همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان با مشارکت کمیته ملی المپیک عربستان سعودی و همکاری بنیاد بشردوستانه تکواندو و فدراسیون تکواندو را در روزهای 27 و 28 نوامبر (7 و 8 آذرماه) برعهده دارد.

این همایش بخشی از تعهد فدراسیون جهانی تکواندو در راستای افزایش قدرت تکواندو، ترویج و توسعه آن است.

چانگ وان چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو، توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک و رییس کمیته ملی المپیک عربستان سعودی در مراسم افتتاحیه همایش برابری جنسیتی و رهبری زنان به سخنرانی پرداختند.

دکتر چو رییس فدراسیون جهانی تکواندو گفت: شیوع ویروس کووید 19، بزرگترین چالشی است که بشر در عصر کنونی با آن مواجه شده است اما جامعه ورزش جهانی برای برون رفت از این بحران مسئولیت هایی دارد که ایجاد انگیزه در جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خبر از فدراسیون جهانی تکواندو

دو خبر از فدراسیون جهانی تکواندو