مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:552020-11-28سياسي

نگاه جامعه شناختی به بحران کرونا


انجمن علمی برنامه ریزی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری انجمن علمی پژوهش و رفاه دانشگاه یزد، نشست آنلاین «نگاه جامعه شناختی به بحران کرونا» را برگزار می کنند.

- انجمن علمی برنامه ریزی اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری انجمن علمی پژوهش و رفاه دانشگاه یزد، نشست آنلاین نگاه جامعه شناختی به بحران کرونا را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، ویروس کرونا مناسبات اجتماعی ما را به شدت تحت تأثیر قرار داده و خیلی از نهادهای اجتماعی را تعطیل یا فعال تر از گذشته کرده و شکل جدیدی از مناسبات اجتماعی را به وجود آورده، است.

به خصوص اینکه شرایطی به وجود آمده که مردم بیشتر از اینکه در محیط واقعی با هم ارتباط برقرار کنند در محیط مجازی با هم ارتباط می گیرند، در نتیجه فضای مجازی بر مناسبات واقعی سلطه و استیلای بیشتری پیدا کرده و این پیامدهای متعددی برای جامعه می تواند داشته باشد و تغییراتی را در ترکیبات اجتماعی می تواند به وجود بیاورد و نقش نهادهای مجازی و مناسبات مجازی را پررنگ تر از گذشته می کند.

در نتیجه جامعه شناسی ما در اثر این بحران به سمت جامعه شناسی مجازی سوق پیدا می کند.

از طرف دیگر بحران کرونا یک بحران فراملی است که همه کشورهای جهان را تحت تأثیر خود قرار داده است این هم جامعه شناسی ما را به سوی جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه جامعه شناختی به بحران کرونا

نگاه جامعه شناختی به بحران کرونا