مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-28دانش

جلسات دفاع به صورت مجازی برگزار شود/ لغو اسکان جدید دانشجویان تحصیلات تکمیلی


دانشگاه علم و صنعت در خصوص محدودیت های اعمال شده در هفته جاری، نحوه فعالیت کارکنان و حضور آنها اطلاعیه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دانشگاه علم و صنعت در اطلاعیه ای وضعیت فعالیت دانشگاه را در بازه زمانی 8 آذر تا 14 آذر اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است؛ 1- ضمن اعلام تعطیلی فعالیت های حضوری دانشگاه در بازه زمانی 8 آذر لغایت 14 آذر مدیران واحدها لازم است به نحوی برنامه ریزی کنند که کلاس های آموزشی و جلسات دفاعیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت الکترونیکی انجام پذیرد.

بدیهی است تمامی برنامه ها و فعالیت های ضروری دانشگاه به صورت دورکاری و بدون حضور فیزیکی پرسنل دانشگاه کمافی السابق ادامه می یابد.

2- اقدامات ضروری پشتیبانی بخصوص پشتیبانی از سامانه های مجازی و مرکز فاوای دانشگاه لازم است با برنامه ریزی مناسب بدون هر گونه وقفه و خللی در فعالیت های آموزشی پژوهشی و فناوری دانشگاه اجرا شود و کلیه درخواست های دانشجویی که از طریق ایمیل به کارشناسان مربوطه ارسال می شود به صورت الکترونیکی پیگیری گردد.

3- با توجه به این که تعدادی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام تحقیقات ضروری در خوابگاه های دانشگاه ساکن می باشند، پشتیبانی های رفاهی دانشجویی خوابگاه ها با حضور حداقل نفرات برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسات دفاع به صورت مجازی برگزار شود/ لغو اسکان جدید دانشجویان تحصیلات تکمیلی

جلسات دفاع به صورت مجازی برگزار شود/ لغو اسکان جدید دانشجویان تحصیلات تکمیلی