مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:302020-11-28سياسي

نامه محسن رضایی به روحانی در خصوص ترور شهید فخری زاده


محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به رییس جمهور در خصوص ترور شهید فخری زاده نوشت: «ادامه چنین اقدامات تروریستی نشانگر ضعف سازمان های اطلاعاتی کشور خواهد بود که باید با همتی مضاعف به آن پایان داده شود.

- محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به رییس جمهور در خصوص ترور شهید فخری زاده نوشت: ادامه چنین اقدامات تروریستی نشانگر ضعف سازمان های اطلاعاتی کشور خواهد بود که باید با همتی مضاعف به آن پایان داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محسن رضایی در نامه ای به حسن روحانی، خواستار همت مضاعف برای جلوگیری از تکرار اقدامات تروریستی در کشور شد.

متن نامه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح زیر است: جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام و آرزوی توفیق هرچند شهادت دانشمند هسته ای ما بیانگر آخرین دست و پا زدن های مثلث پلید ترامپ، نتانیاهو و بن سلمان با کارگردانی پمپئو در ایجاد تنش و جنگ در منطقه است و جمهوری اسلامی ایران با صبر انقلابی، انتقام سخت خود را دنبال کرده، از افتادن در دام پلیدترین عناصر کنونی جهان خودداری نموده و به مسیر اصولی خود در راه قوی شدن ادامه خواهد داد، ولی ملت ایران از جنابعالی به عنوان رییس شورای عالی امنیت ملی انتظار دارد که با جلوگیری از اینگونه اقدامات تروریستی، اجازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه محسن رضایی به روحانی در خصوص ترور شهید فخری زاده

نامه محسن رضایی به روحانی در خصوص ترور شهید فخری زاده