مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:152020-11-28سياسي

پیام تسلیت ارگان ها و نهادی های استان مرکزی به مناسبت ترور شهید فخری زاده


ارگان ها و نهادهای مختلف در استان مرکزی ترور شهید فخری زاده دانش آموخته کارشناسی فیزیک در دانشگاه اراک را تسلیت گفته و بر لزوم پاسخ قاطع به این اقدام ننگین تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، جامعه روحانیت مبارز استان مرکزی با صدور پیامی به مناسبت شهادت  مظلومانه دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده به دست دشمنان کوردل ملت ایران آورده است: شهید فخری زاده که از دانشمندان برجسته هسته ای و مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود، در طول عمر با برکت خود نقش بسزایی در افزایش توان دفاعی کشور ایفا کرد.

این بیانیه می افزاید: جامعه روحانیت مبارز، ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر را به محضر حضرت بقیه الله العظم (عج)، رهبر معظم انقلاب و عموم ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می کند.

این بیانیه می افزاید: جامعه روحانیت مبارز، این گونه حوادث را به هیچ عنوان قابل تحمل ندانسته، بنابراین طراحان و مباشران آن باید محاکمه و به سزای عملشان برسند و گروه های تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور بدانند انتقام سختی در انتظار آن ها خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی انتظار می رود با هوشیاری و رصد کلیه نقشه های شیطانی و دسیسه های صهیونیستی نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل و مزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت ارگان ها و نهادی های استان مرکزی به مناسبت ترور شهید فخری زاده

پیام تسلیت ارگان ها و نهادی های استان مرکزی به مناسبت ترور شهید فخری زاده