مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:102020-11-28پزشكي

دلایل عدم امضای تفاهم نامه علوم پزشکی اصفهان بامدیریت پسماند


نماینده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مدیریت پسماند پزشکی در خصوص چرایی امضا نشدن تفاهم نامه این دانشگاه با مدیریت پسماند شهرداری اصفهان توضیحاتی را ارائه داد.

- حمیدرضا پورزمانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بر اساس قانون پسماند آن دسته از پسماندهایی که خطرناک هستند باید توسط تولید کننده مدیریت شوند، اظهار داشت: این امر در زمینه بخش خطرناک پسماندهای پزشکی در بیمارستان های دولتی بر عهده دانشگاه علوم پزشکی، در مطب ها و کلینیک ها بر عهده نظام پزشکی و در بیمارستان های خصوصی بر عهده صاحبان این مراکز است.

15 درصد از پسماندهای پزشکی خطرناک است وی با بیان اینکه حدود 15 درصد از پسماندهای پزشکی خطرناک است، افزود: در این زمینه باید توجه داشت که در اصفهان به صورت میانگین روزانه به ازای هر تخت حدود 2.

5 کیلو پسماند خطرناک تولید می شود.

نماینده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مدیریت پسماند پزشکی با بیان اینکه قبلاً شهرداری اصفهان پسماندهای پزشکی را به ازای هر کیلو مبلغ هشتصد تا یک هزار ریال دفن می کرد، ابراز داشت: در ادامه با بالارفتن هزینه ها و توجه به دفن اصولی این پسماندها شورای شهر مصوبه ای را داشت که اگر لندفیل (محل دفن زباله) استاندارد ایجاد شود و یا زباله سوز راه اندازی شود تولید کننده این نوع پسماندها باید به ازای هر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل عدم امضای تفاهم نامه علوم پزشکی اصفهان بامدیریت پسماند

دلایل عدم امضای تفاهم نامه علوم پزشکی اصفهان بامدیریت پسماند