مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 09:052020-11-28دانش

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد دزفول در میان دانشمندان برتر


رییس دانشگاه آزاد دزفول از قرار گرفتن یکی از اعضای هیات علمی این دانشگاه در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر سال 2020 خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه آزاد دزفول از قرار گرفتن یکی از اعضای هیات علمی این دانشگاه در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر سال 2020 خبر داد.

علی افروس در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بررسی که میان حدود 160 هزار پژوهشگر برجسته در جهان توسط دانشگاه استنفورد در 22 حوزه علمی و 176 حوزه تخصصی بر اساس شاخص های استاندارد صورت گرفت، 36 عضو هیات علمی از دانشگاه آزاد در میان این پژوهشگران برتر قرار گرفتند.

وی با اشاره به شاخص های استاندارد انتخاب پژوهشگران برتر، افزود: شاخص های اصلی استاندارد شش شاخص هستند که از جمله آن تعداد ارجاعات علمی و شاخص پژوهش های گروهی هستند که بیانگر میزان تکیه نظم جهانی علم و یا اثرگذاری یک کشور در تولید علم است.

رییس دانشگاه آزاد بهبهان ادامه داد: در میان همه پژوهشگران برتر دنیا، از ایران حدود 433 پژوهشگر در فهرست 2 درصد دانشمندان برتر جهان در سال 2020 قرار گرفتند که از این تعداد 36 عضو هیات علمی از دانشگاه آزاد بودند.

دکتر عشیری، دانشیار مهندسی مواد و متالورژی از دانشگاه دزفول با 46 مقاله ISI که 70 درصد آن ها در رده بندی بالا قرار گرفته اند، به عنوان پژوهشگر برتر از دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد دزفول در میان دانشمندان برتر

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد دزفول در میان دانشمندان برتر