مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 07:552020-11-28سياسي

شهید فخری زاده عاشق کشور و نوآوری بود


یکی از بستگان شهید محسن فخری زاده، از این شهید والامقام به عنوان عاشق ولایت، کشور و نوآوری یاد کرد و گفت: وی همواره به عنوان ملجاء مردم بودند.

- علی برهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند عرصه علم و دانش هسته ای، با بیان اینکه شهید فخری زاده از جهاتی دارای شخصیت بارز و نمونه ای بود، افزود: شخصیت علمی ایشان بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه وقتی شهید فخری زاده به بهشهر و زادگاه همسرش می آمدند، به نوعی ملجءا مردم بودند و مردم برای پیگیری امور به ایشان مراجعه می کردند، افزود: شهید فخری زاده تلاش می کرد تا کسی دست خالی از نزد وی نرود و سعی می کرد در حد توان به درخواست های مردمی پاسخ دهد.

شهردار رستمکلا با اظهار اینکه نکته بارز شخصیتی شهید فخری زاده را باید در شخصیت خانوادگی وی جستجو کرد، گفت: بسیار برای خانواده احترام قائل بود و شخصیتی رئوف، مهربان و دوست داشتنی بود.

وی با عنوان اینکه دشمنان تصور می کنند با حذف و ترور چنین شخصیتی می توان راه وی را مسدود کرد، گفت: راه شهید محسن فخری زاده با شاگردانی که تربیت کرده اند ادامه خواهد یافت.

برهانی از شهید فخری زاده به عنوان شخصیتی عاشق کشور و ولایت، پرکار، عاشق نوآوری یاد کرد و گفت: وی به عنوان یک سرمایه ملی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید فخری زاده عاشق کشور و نوآوری بود

شهید فخری زاده عاشق کشور و نوآوری بود