مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 05:502020-11-28اقتصادي

480 معدن راکد خراسان رضوی به مزایده گذاشته می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به تاکید استاندار و ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت، معادن غیر فعال در همه استان های کشور باید به مزایده گذاشته شود که در این راستا 480 معدن راکد و غیر فعال در خراسان رضوی شناسایی شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به تاکید استاندار و ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت، معادن غیر فعال در همه استان های کشور باید به مزایده گذاشته شود که در این راستا 480 معدن راکد و غیر فعال در خراسان رضوی شناسایی شده است.

علی رسولیان در نشست شورای معادن خراسان رضوی اظهار کرد: از این تعداد 361 معدن بلوکه شده در استان هستند که دلیل بلوکه شدن آن ها پاسخ منفی برخی دستگاه ها به استعلام بوده است.

وی افزود: پروانه اکتشاف 258 معدن در خراسان رضوی که جزء معادن قدیمی هستند، سال ها قبل صادر شده اما از آنجا که این معادن فعال نشده، پروانه آن ها ابطال گشته که این معادن با بررسی مجدد و دریافت پاسخ مثبت استعلام از اداره کل منابع طبیعی، به مزایده گذاشته خواهد شد.

رسولیان تعداد معادن دارای پروانه های کشف مزایده ای استان را 159 فقره ذکر و بیان کرد: در دوره ای که برای این معادن پروانه صادر شده، طبق قانون، نیاز به استعلام از اداره کل منابع طبیعی وجود نداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

480 معدن راکد خراسان رضوی به مزایده گذاشته می شود

480 معدن راکد خراسان رضوی به مزایده گذاشته می شود