مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 آذر 1399 ساعت 04:402020-11-28ورزشي

دختران رزمی کار قم از ووینام ایران 5 مدال گرفتند


رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان قم از موفقیت بانوان و دختران رزمی کار قم در کسب پنج مدال از مسابقات مجازی ووینام قهرمانی کشور خبر داد.

- علی یزدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: فعالیت رشته ها و سبک های زیر مجموعه هیات انجمن های ورزش های رزمی استان قم همانند به دلیل اینکه از نظر ستاد مقابله با کرونا جزو رشته های پربرخورد محسوب می شود برای پیشگیری از اشاعه و ابتلا به ویروس کرونا همچنان تعطیل است.

وی ادامه داد: در واقع از اسفند ماه سال 1398 تا کنون هیچ گونه مجوزی برای فعالیت رشته های رزمی صادر نشده و عملا تمامی باشگاه ها و اماکن اختصاصی این رشته ها مجوز فعالیت ندارند، فدراسیون نیز تمامی رقابت های پیش بینی شده در تقویم سال جاری را لغو کرده و در سطح استان نیز امکان برگزاری هیچ رویدادی را نداریم.

رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان قم افزود: با این حال ورزشکاران پرتوان رزمی از ظرفیتی همچون فضای مجازی و از موقعیت های مختلف همچون منزل و فضاهای باز برای حفظ آمادگی جسمانی خود استفاده کرده و با شرکت در مسابقات آنلاین و آفلاین برای این هیات و جامعه ورزش قم افتخار کسب می کنند.

وی در ادامه به توفیق ورزشکاران رزمی قم در کسب پنج مدال از رقابت های کشوری اشاره و عنوان کرد: کسب این تعداد مدال طلا شامل سه نشان ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران رزمی کار قم از ووینام ایران 5 مدال گرفتند

دختران رزمی کار قم از ووینام ایران 5 مدال گرفتند