مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آذر 1399 ساعت 00:052020-11-25سياسي

انتخابات آمریکا شکست لیبرال دموکراسی غرب را نشان داد


امام جمعه شاهرود با بیان اینکه انتخابات آمریکا شکست لیبرال دموکراسی غرب را نشان داد، گفت: نباید کارآمدی نظام را به مسائل اقتصادی تقلیل داد.

- حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود با اشاره به حدیثی از امام معصوم (ع) که کسی که توبه کند؛ مثل اینکه گناه نکرده است ، اظهار کرد: توبه پاک کنی است که گناه را پاک می کند و تحصیل تقوا را سبب می شود.

وی با بیان اینکه مهم ترین مسأله امروز کشور مبارزه با ویروس منحوس کرونا است، افزود: در شرایط فعلی همه مسؤولان و مردم مشغول مقابله با این ویروس هستند و کشور را تحت تأثیر قرار داده و جامعه پزشکی و بهداشتی ما تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بسته اند و نیروهای پشتیبانی نیز به وظایف خود به خوبی عمل کرده و می کنند.

امام جمعه شاهرود با تأکید بر اینکه مردم هم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی به کمک کادر درمانی و پزشکی بیایند تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود، گفت: آمارهای تکان دهنده از بستری و فوتی های کرونا در این روزها به گوش می رسد که باعث ناراحتی است و امیدواریم خداوند لطف کند و هر چه سریع تر از این بلا نجات پیدا کنیم.

امینی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و بزرگ ترین نکته در این انتخابات جدای از انتخاب ترامپ یا بایدن، بیان کرد: در این انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات آمریکا شکست لیبرال دموکراسی غرب را نشان داد

انتخابات آمریکا شکست لیبرال دموکراسی غرب را نشان داد