مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-25سياسي

80 پروژه بسیج برای محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری


فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) از افتتاح 80 پروژه محرومیت زدایی در هفته بسیج خبر داد و گفت: 30 واحد مسکن مددجویان، 22 تعاونی مردم یار و اشتغالزا، - خبرگزاری فارس_لشکر سلیمانی ها؛  صبح امروز افتتاحیه پروژه های بسیج به صورت ارتباط تصویری با حضور فرمانده کل سپاه برگزار شد.

در این افتتاحیه سردار علی محمد اکبری با گرامیداشت هفته ی بسیج گفت: از ابتدای تشکیل سازمان بسیج به فرمان امام خمینی(ره) شاهد رشادت ها و از خودگذشتگی های بسیجیان بوده ایم که در محرومیت زدایی، سازندگی، علمی و پژوهشی، بصیرت افزایی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی فعالیت چشم گیر داشته اند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) از افتتاح 80 پروژه محرومیت زدایی در هفته بسیج خبر داد و عنوان کرد: 30 واحد مسکن مددجویان، 10 واحد تعمیری و تکمیلی توسط گروه های جهادی، 22 تعاونی مردم یار و اشتغالزا، 5 کارگاه اشتغال زایی و 13 پروژه آب رسانی کشاورزی ایجاد شده است.

اکبری افزود: ساخت 904 واحد مسکونی برای کارکنان سپاه، تهیه 7 هزار بسته معیشتی و ارسال به شهرستان های ده گانه و تهیه 50 جهیزیه به کمک سازمان بسیج و فرمانده کل سپاه از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته هستند.

وی با تشکر از بسیجیان خاطرنشان کرد: با درخواست رهبر معظم انقلاب از جوانان بسیجی، بسیجیان به میدان آمدند و در حال اجرای طرح شهید حاج باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 پروژه بسیج برای محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری

80 پروژه بسیج برای محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری