مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 11:152020-11-25اجتماعي

ثبت نام بیش از 260 نفر در رویداد کلیماتون


رییس اداره توانمندسازی و مشارکت های محیط زیست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران چالش ها و محورهای 5 گانه رویداد کلیماتون را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو پساکرونا، هوشمندسازی و توسعه فناوری، ترویج سبک زندگی پایدار و ارتقاء مشارکت اجتماعی را 4 رویکرد اصلی کلیماتون 2020 تهران دانست.

رییس اداره توانمندسازی و مشارکت های محیط زیست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران افزود: برای هر یک از چالش ها و رویکردهای مذکور، وبینارهای آموزشی و توجیهی برای شرکت کنندگان برگزار می شود که در نهایت منجر به تولید ایده های خلاقانه و سودمند برای مجموعه مدیریت شهری توسط آنها خواهد شد.

به گفته وی چالش های رویداد کلیماتون 2020 شهر تهران در 5 محور مدیریت مصرف انرژی و توسعه انرژی های پاک، حمل و نقل پایدار و ارتقاء کیفیت هوا، توسعه ساختمان های سبز، استفاده بهینه از منابع آبی و بازچرخانی آب و کاهش پسماند (کاپ) معرفی شده است.

پورنگ با اشاره به اینکه در حال حاضر 260 نفر در رویداد بین المللی کلیماتون2020 ثبت نام کرده اند، خاطرنشان ساخت: علاقمندان می توانند تا 9 آذرماه با مراجعه به آدرس http://climathon-climate.

ir/register، اقدام به ثبت نام در این رویداد بین المللی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 260 نفر در رویداد کلیماتون

ثبت نام بیش از 260 نفر در رویداد کلیماتون