مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-25ورزشي

آغاز دور دوم لیگ متمرکز والیبال با برد خاتم و هورسان


در آغاز دور دوم لیگ متمرکز والیبال ایران، تیم های هورسان و خاتم موفق شدند بازیهای هفته یازدهم را با پیروزی پشت سر بگذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته دوم از رقابتهای لیگ برتر والیبال در شیوه متمرکز از صبح امروز (چهارشنبه) 5 آذر 1399 آغاز شد که تیم های هورسان رامسر و خاتم اردکان موفق شدند مقابل حریفان خود به برتری برسند.

در این دور از مسابقات متمرکز لیگ، بازیهای هفته های یازدهم، دوزاردهم و سیزدهم طی روزهای پنجم، هفتم و نهم (چهارشنبه، جمعه و یکشنبه) آذر برگزار خواهند شد.

در بازی نخست امروز که از هفته یازدهم به میزبانی سالن فدراسیون برگزار شد، شاگردان عارف باقرزاده در تیم هورسان برابر آذرباتری ارومیه به میدان رفتند که این دیدار با حساب 3 بر 2 به سود رامسری ها پایان یافت.

بازی تیم های هورسان و آذرباتری اما بازی دوم امروز هم برابر تیم های شهرداری قزوین و خاتم اردکان برگزار شد که نتیجه این بازی نزدیک با حساب 3 بر یک به سود خاتم رقم خورد.

در ست سوم این بازی به دلیل درگیری بازیکنان دو تیم زیر تور، داور سه کارت قرمز را نشان داد که سهم خاتم دو کارت و یک کارت قرمز هم سهم تیم شهرداری بود.

برنامه و نتایج کامل دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر والیبال به ترتیب زیر است: ساعت 11:00 آذرباتری ارومیه 2 - 3 هورسان رامسر (22-25،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دور دوم لیگ متمرکز والیبال با برد خاتم و هورسان

آغاز دور دوم لیگ متمرکز والیبال با برد خاتم و هورسان